Odstřelovač SAS a speciálních jednotek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 194 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odstřelovač SAS a speciálních jednotek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Odstřelovač SAS a speciálních jednotek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odstřelovač SAS a speciálních jednotek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odstřelovač SAS a speciálních jednotek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odstřelovač SAS a speciálních jednotek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odstřelovač SAS a speciálních jednotek koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Odstřelovač je osamocený lovec: vysoce disciplinovaný specialista schopný nasazení v extrémních bojových situacích. Odstřelovač SAS a speciálních jednotek rozebírá, co obnáší stát se elitním odstřelovačem. Nabízí tipy na vše od psychické disciplíny a fyzické zdatnosti po přesnou střelbu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odstřelovač SAS a speciálních jednotek je 234 Kč

Výběr knih autora Martin J. Dougherty

Zobrazit všechny knihy autora Martin J. Dougherty
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.