Bojiště Ukrajina – Vojenská technika & ruční zbraně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bojiště Ukrajina – Vojenská technika & ruční zbraně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojiště Ukrajina – Vojenská technika & ruční zbraně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bojiště Ukrajina – Vojenská technika & ruční zbraně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ediční řada Encyklopedie vojenství představuje obrněnce, letadla,ponorky, lodě a další zbraně mocností od první přes druhou světovou válku po současnost. Je bohatá na technické parametry, originální barevné bokorysy, ilustrace, fotografie a informované texty.Od začátku ruské agrese proti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bojiště Ukrajina – Vojenská technika & ruční zbraně je 206 Kč

Výběr knih autora Martin J. Dougherty

Zobrazit všechny knihy autora Martin J. Dougherty
Výběr knih vydavatele Extra Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Extra Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.