Odvaha ke svobodě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 272 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Odvaha ke svobodě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odvaha ke svobodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Odvaha ke svobodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Odvaha ke svobodě koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odvaha ke svobodě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odvaha ke svobodě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Odvaha ke svobodě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Knižní rozhovor s přední osobností české filosofieKnižní rozhovor v šestnácti kapitolách sleduje životní osudy Jana Sokola, jeho reflexe společenského dění a myšlenkové zrání. Dotýká se studia biblistiky, Nietzscheho díla, setkání s Janem Patočkou i v českém prostředí méně známých personalistů.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Odvaha ke svobodě je 294 Kč

Výběr knih autorů Josef Beránek , Jan Sokol

Zobrazit všechny knihy autora Josef Beránek, Jan Sokol
Výběr knih vydavatele Vyšehrad

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vyšehrad
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.