Ofélie bez leknínů slávy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ofélie bez leknínů slávy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ofélie bez leknínů slávy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ofélie bez leknínů slávy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ofélie bez leknínů slávy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ofélie bez leknínů slávy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ofélie bez leknínů slávy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Ofélie bez leknínů slávy - Uher František. Voda má svoje půvaby, svá nebezpečí a početná tajemství, která dokáže dlouho a pečlivě skrývat. Nikoli však všechna. Některá vydává zcela nečekaně, a protože platí, že vše souvisí se vším, odhalení temných zákoutí bludných činů se stává…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ofélie bez leknínů slávy je 228 Kč

Výběr knih autora František Uher

Zobrazit všechny knihy autora František Uher
Výběr knih vydavatele Akcent

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akcent
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.