Výkřik z temné jeskyně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Výkřik z temné jeskyně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Výkřik z temné jeskyně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik z temné jeskyně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
298 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik z temné jeskyně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik z temné jeskyně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik z temné jeskyně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Výkřik z temné jeskyně koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl knižní edice KRIMI POVÍDKY s titulem „Výkřik z temné jeskyně“ přináší nové napínavé příběhy z pera Františka Uhera. Nejen mrazivá tajemství a falešná svědectví, důmyslná alibi či zdánlivě nesmyslné motivy, ale i historické křivdy a nízké lidské pudy defilují před naším zrakem a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Výkřik z temné jeskyně je 252 Kč

Výběr knih autora František Uher

Zobrazit všechny knihy autora František Uher
Výběr knih vydavatele Togga

Zobrazit všechny knihy vydavatele Togga
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.