Okruhy F1 z ptačí perspektivy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 611 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Okruhy F1 z ptačí perspektivy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
611 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Okruhy F1 z ptačí perspektivy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Okruhy F1 z ptačí perspektivy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
719 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Okruhy F1 z ptačí perspektivy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
799 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Okruhy F1 z ptačí perspektivy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
655 Kč
Není skladem

Krátký popis
26 legendárních okruhů na satelitních snímcích s vysokým rozlišením: Zažijte vzrušení závodů F1 z nové dechberoucí perspektivy! Od záře a lesku Monaka až po závratné rekordy Silverstone – tato kniha je průvodcem po světě rychlosti, který vám představí všechny zatáčky a rovinky jedinečným…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Okruhy F1 z ptačí perspektivy je 699 Kč

Výběr knih autora Bruce Jones

Zobrazit všechny knihy autora Bruce Jones
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.