F1 Racing: The Ultimate Companion (75th Anniversary Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 738 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

F1 Racing: The Ultimate Companion (75th Anniversary Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Explore the global history of Formula One in this definitive visual reference, now revised and updated to celebrate 75 years of this fantastic sport.F1 Racing: The Ultimate Companion offers a comprehensive insight into the history, geography and culture of the world’s most popular and exciting…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Bruce Jones

Zobrazit všechny knihy autora Bruce Jones
Výběr knih vydavatele Michael O'Mara Books Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Michael O'Mara Books Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.