Omega - [E-kniha]

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Omega - [E-kniha] aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Omega; Autor: Wilder Jasinda; Sex, luxus a láska dominují i v dalším pokračování nevšedního vztahu Valentina a Kyrie. Zamilovaní milenci mají těsně před svatbou a odjeli strávit nějaký čas na překrásný ostrov. Idylu ovšem naruší vpád Valentinova úhlavního nepřítele, ...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Jasinda Wilder

Zobrazit všechny knihy autora Jasinda Wilder
Výběr knih vydavatele Ikar CZ

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar CZ
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.