Omluvy, které zařveš, se nepočítají - Deník manžela s Aspergerem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Omluvy, které zařveš, se nepočítají - Deník manžela s Aspergerem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Omluvy, které zařveš, se nepočítají - Deník manžela s Aspergerem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omluvy, které zařveš, se nepočítají - Deník manžela s Aspergerem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
310 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omluvy, které zařveš, se nepočítají - Deník manžela s Aspergerem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omluvy, které zařveš, se nepočítají - Deník manžela s Aspergerem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Omluvy, které zařveš, se nepočítají - Deník manžela s Aspergerem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
314 Kč
Není skladem

Krátký popis
Téměř v každém manželství se žena občas zeptá: „Co to do p*#!%?+ s tím mým chlapem je?!“ Manželka Davida Finche nešla nikdy pro tuhle otázku daleko. Pět let poté, co se David oženil s Kristen, láskou svého života, zjistili, že má Aspergerův syndrom. Diagnóza objasnila, proč se David někdy chová…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Omluvy, které zařveš, se nepočítají - Deník manžela s Aspergerem je 314 Kč

Výběr knih autora David Finch

Zobrazit všechny knihy autora David Finch
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.