On Screen B2: Student's Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

On Screen B2: Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
On Screen B2: Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

On Screen B2: Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Skladem (odeslání ihned)

On Screen B2: Student's Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
496 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Express Publishing.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy On Screen B2: Student's Book je 425 Kč

Výběr knih autorů Jenny Dooley , Virginia Evans

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Dooley, Virginia Evans
Výběr knih vydavatele Express Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Express Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.