One Last Stop

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

One Last Stop koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
295 Kč
Není skladem

One Last Stop koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
485 Kč
Není skladem

Krátký popis
For cynical twenty-three-year-old August, moving to New York City is supposed to prove her right: that things like magic and cinematic love stories don't exist, and the only smart way to go through life is alone. She can't imagine how waiting tables at a 24-hour pancake diner and moving in with…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy One Last Stop je 390 Kč

Výběr knih autora Casey McQuiston

Zobrazit všechny knihy autora Casey McQuiston
Výběr knih vydavatele St Martin's Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele St Martin's Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.