One Night at the Chateau

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

One Night at the Chateau koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
One night to fall in love. One summer to change everything...Over the last few months, Connie's whole world has fallen apart. Her husband's run off with an older woman, the magazine she works for has gone bust and she's having to sell the family home. So when her beloved godmother, Lismay, begs…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Veronica Henry

Zobrazit všechny knihy autora Veronica Henry
Výběr knih vydavatele Orion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.