Strážcovia korún

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 389 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strážcovia korún koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážcovia korún koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážcovia korún koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
435 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strážcovia korún koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
413 Kč
Není skladem
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strážcovia korún je 413 Kč

Výběr knih autora Veronica Henry

Zobrazit všechny knihy autora Veronica Henry
Výběr knih vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele GRADA Slovakia s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.