Onyxová bouře - exkluzivní vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Onyxová bouře - exkluzivní vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
599 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po téměř roce a půl na Basgiathské válečné akademii Violet ví, že na další studium už není čas. Bitva vypukla a Navarra zoufale potřebuje spojence. Cesta za hranice ochranného štítu prověří každý kousek Violetina důvtipu, štěstí a síly, ale ona udělá cokoli, aby zachránila své milované. I kdyby…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Rebecca Yarros

Zobrazit všechny knihy autora Rebecca Yarros
Výběr knih vydavatele Fragment

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fragment
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.