Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 576 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
576 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. (Defekt) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
670 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
550 Kč
Není skladem

Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. (Defekt) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
614 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha patří do řady automobilových příruček nazvané "Jak na to?". Příručka popisuje údržbu a opravy automobilů Opel Astra a je vhodná pro profesionály i amatéry. Publikace obsahuje přibližně 800 obrázků, 50 tabulek a elektrických schémat.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Opel Astra F - 9/91 - 3/98 - Jak na to? - 22. (Defekt) je 602 Kč

Výběr knih autora Hans-Rüdiger Etzold

Zobrazit všechny knihy autora Hans-Rüdiger Etzold
Výběr knih vydavatele Kopp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kopp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.