Opel Astra H od 3/04 / Zafira B od 7/05 - Jak na to? - 99.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 564 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opel Astra H od 3/04 / Zafira B od 7/05 - Jak na to? - 99. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
564 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opel Astra H od 3/04 / Zafira B od 7/05 - Jak na to? - 99. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
576 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opel Astra H od 3/04 / Zafira B od 7/05 - Jak na to? - 99. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
670 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha je rozčleněna do těchto kapitol: Technická data motoru. Údržba vozidla. Péče o vozidlo. Nářadí. Nouzové startování vozidla. Vlečení vozidla. Elektrická instalace. Stírače. Osvětlení. Přístrojová deska. Topení / klimatizace. Přední náprava. Zadní náprava. Ráfky a pneumatiky. Zvedání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Opel Astra H od 3/04 / Zafira B od 7/05 - Jak na to? - 99. je 603 Kč

Výběr knih autora Hans-Rüdiger Etzold

Zobrazit všechny knihy autora Hans-Rüdiger Etzold
Výběr knih vydavatele Kopp

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kopp
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.