Operační atlas hřebování zlomenin proximálního femuru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 572 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Operační atlas hřebování zlomenin proximálního femuru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
572 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Operační atlas hřebování zlomenin proximálního femuru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
715 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Operační atlas hřebování zlomenin proximálního femuru koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Operační atlas hřebování zlomenin proximálního femuru koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
712 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Operační atlas hřebování zlomenin proximálního femuru koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
716 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Operační atlas hřebování zlomenin proximálního femuru koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
652 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zlomeniny proximálního humeru patří mezi nejčastější fraktury, se kterými se ortoped či traumatolog setkává. Predispozicí těchto úrazů je osteoporóza, proto jejich prevalence stoupá s věkem, jde tak o typické zlomeniny u starších pacientů, často v důsledku banálního pádu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Operační atlas hřebování zlomenin proximálního femuru je 662 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.