Operační střediska v integrovaném záchranném systému

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Operační střediska v integrovaném záchranném systému koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Operační střediska v integrovaném záchranném systému koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Předkládaná monografie shrnuje autorům dostupné informace o fungování operačních středisek složek záchranného systému v České republice, především pak operačních středisek HZS ČR. Jsou zde prezentovány všeobecné informace o jejich vývoji a současném stavu v ČR. Komentovány jsou činnosti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Operační střediska v integrovaném záchranném systému je 141 Kč

Výběr knih autora Vilém Adamec

Zobrazit všechny knihy autora Vilém Adamec

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.