Hodnocení rozvoje požáru při posuzování požární bezpečnosti staveb v České republice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hodnocení rozvoje požáru při posuzování požární bezpečnosti staveb v České republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hodnocení rozvoje požáru při posuzování požární bezpečnosti staveb v České republice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Etapa rozvoje požáru nabývá v současné době stále většího významu a to zejména ve vztahu k hodnocení evakuace osob, reakce aktivních požárně bezpečnostních zařízení, ochrany stavebních konstrukcí nebo uložených materiálů a zajištění bezpečnosti zasahujících jednotek. Publikace je zaměřena na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hodnocení rozvoje požáru při posuzování požární bezpečnosti staveb v České republice je 144 Kč

Výběr knih autorů Jiří Pokorný , Pavlík Tomáš

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Pokorný, Pavlík Tomáš

Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.