Opovrženíhodný Deadpool 1: Deadpool vraždí Cablea

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Opovrženíhodný Deadpool 1: Deadpool vraždí Cablea koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opovrženíhodný Deadpool 1: Deadpool vraždí Cablea koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Opovrženíhodný Deadpool 1: Deadpool vraždí Cablea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Opovrženíhodný Deadpool 1: Deadpool vraždí Cablea koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Není skladem

Opovrženíhodný Deadpool 1: Deadpool vraždí Cablea koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
ZAPOMEŇTE NA MILÁČKA PUBLIKA – DEADPOOL JE OPOVRŽENÍHODNÝ! A ABY DOSTÁL SVÉMU JMÉNU, zamorduje Cablea. Čtete správně. Už žádný hrdinství – Wade Wilson je psanec a zase dělá to, co mu jde nejlíp – zabíjí.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Opovrženíhodný Deadpool 1: Deadpool vraždí Cablea je 288 Kč

Výběr knih autora Gerry Duggan

Zobrazit všechny knihy autora Gerry Duggan
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.