Oracle

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 375 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oracle koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Oracle koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Oracle koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Oracle koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
531 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Oracle koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
The latest spine-chilling horror from the Hugo award-winning author, Thomas Olde Heuvelt. Perfect for fans of Neil Gaiman, Adam Nevill and Stephen King.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oracle je 428 Kč

Výběr knih autora Thomas Olde Heuvelt

Zobrazit všechny knihy autora Thomas Olde Heuvelt
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.