Organická chemie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Organická chemie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
192 Kč
Není skladem

Organická chemie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
185 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vydání aplikuje moderní názvosloví podle posledních doporučení IUPAC Hlavní kapitoly ÚVOD DO ORGANICKÉ CHEMIE STAVBA ORGANICKÝCH SLOUČENIN KLASIFIKACE ORGANICKÝCH SLOUČENIN PROSTOROVÁ STAVBA ORGANICKÝCH SLOUČENIN KLASIFIKACE REAKCÍ A REAKČNÍ MECHANISMY NÁZVOSLOVÍ ORGANICKÝCH SLOUČENIN NASYCENÉ…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Organická chemie je 188 Kč

Výběr knih autora Klouda Pavel

Zobrazit všechny knihy autora Klouda Pavel
Výběr knih vydavatele KLOUDA

Zobrazit všechny knihy vydavatele KLOUDA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.