Základy biochemie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Základy biochemie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je stručnou učebnicí biochemie. Cílovým okruhem jsou žáci gymnázií a přírodovědných lyceí, kteří mají zájem o hlubší nahlédnutí pod pokličku oboru, a studenti přírodovědných oborů těch vysokých škol, ve kterých není biochemie hlavním předmětem, ale je potřebné získat v oboru přehled.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Klouda Pavel

Zobrazit všechny knihy autora Klouda Pavel
Výběr knih vydavatele KLOUDA

Zobrazit všechny knihy vydavatele KLOUDA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.