Ostrov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ostrov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ostrov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Není skladem

Ostrov koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ostrov koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ostrov v moři strachu. Pátý případ Holgera Muncha a Mii Krügerové. Mia se vrátila na ostrov Hitra s úmyslem udělat za svojí policejní kariérou tlustou čáru. Jedenáctiletá Sofie ji však přemluví, aby se pokusila vyřešit záhadné zmizení jejího kamaráda. Místnímu policistovi Eriksenovi zase dělá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ostrov je 394 Kč

Výběr knih autora Samuel Bjork

Zobrazit všechny knihy autora Samuel Bjork
Výběr knih vydavatele Kniha Zlín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kniha Zlín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.