Ovčí deník

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 142 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ovčí deník koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ovčí deník koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ovčí deník koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ovčí deník koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Není skladem

Ovčí deník koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Univerzitní profesor literatury se stěhuje i s rodinou na venkov, kde se chystá věnovat chovu ovcí. Opouští svůj život mladého městského intelektuála, aby se ponořil do úplně jiného světa – toho ovčího – a zjišťuje, že vytvořit si vztah s ovcemi může být stejně složité jako číst Prousta. Kniha…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ovčí deník je 169 Kč

Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.