Own it! 1: Student's Book with Practice Extra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 379 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Own it! 1: Student's Book with Practice Extra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Own it! 1: Student's Book with Practice Extra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Own it! 1: Student's Book with Practice Extra koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
412 Kč
Není skladem

Own it! 1: Student's Book with Practice Extra koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
508 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Jazykové učebnice a slovníky od společnosti Cambridge University Press.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Own it! 1: Student's Book with Practice Extra je 424 Kč

Výběr knih autora Claire Thacker

Zobrazit všechny knihy autora Claire Thacker
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.