Oxford Children's Classics: The Wind in the Willows

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oxford Children's Classics: The Wind in the Willows koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Oxford Children's Classics: The Wind in the Willows koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
This stunning Oxford Children's Classic edition is the perfect introduction to The Wind in the Willows-the best-loved animal tale of friendship and daring. Features the complete unabridged text, an introduction by M.G. Leonard, and other bonus material including insights for readers, facts,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oxford Children's Classics: The Wind in the Willows je 197 Kč

Výběr knih autora Kenneth Grahame

Zobrazit všechny knihy autora Kenneth Grahame
Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.