Vítr ve vrbách aneb Žabákova dobrodružství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 479 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vítr ve vrbách aneb Žabákova dobrodružství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
479 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vítr ve vrbách aneb Žabákova dobrodružství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Vítr ve vrbách aneb Žabákova dobrodružství z pera Kennetha Grahama je dnes již klasickým příběhem o zvířatech s lidskými charaktery. Kniha za dobu své existence potěšila generace malých i velkých čtenářů a okouzlila je světem bublajících říček, šumícího rákosí a proměn přírody během…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vítr ve vrbách aneb Žabákova dobrodružství je 507 Kč

Výběr knih autora Kenneth Grahame

Zobrazit všechny knihy autora Kenneth Grahame
Výběr knih vydavatele Comics centrum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Comics centrum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.