Oxford Reading Tree: Floppy's Phonics Decoding Practice: Oxford Level 3: Mixed Pack of 6

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 916 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oxford Reading Tree: Floppy's Phonics Decoding Practice: Oxford Level 3: Mixed Pack of 6 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
916 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oxford Reading Tree: Floppy's Phonics Decoding Practice: Oxford Level 3: Mixed Pack of 6 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 066 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Engaging fiction and non-fiction fully aligned to each stage of the Floppy's Phonics teaching programme, allowing children to consolidate their phonic knowledge through reading in context. This pack contains 1 copy of each of the 6 titles at Oxford Level 3.

Zobrazit celý popis

Výběr knih vydavatele Oxford University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Oxford University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.