Oživlé tváře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 302 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Oživlé tváře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
302 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oživlé tváře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oživlé tváře koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
351 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Oživlé tváře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Krátký popis
Známá autorská dvojice předkládá tentokrát knihu dvaceti pěti "povahopisů" vybraných osobností z literárního a uměleckého světa, které již nejsou mezi námi, ale s nimiž se Zdena Bratršovská a František Hrdlička potkali a navázali s nimi mnohdy intenzivní kontakt (namátkou jmenujme Jaroslava…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Oživlé tváře je 323 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zdena Bratršovská, František Hrdlička
Výběr knih vydavatele H+H

Zobrazit všechny knihy vydavatele H+H
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.