Dirigent s jantarovýma očima

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dirigent s jantarovýma očima koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
"Dnes již značně rozsáhlé dílo čítající bezmála třicet knižních titulů nezaměnitelné autorské dvojice Zdena Bratršovská/ František Hrdlička obsahuje téměř všechny literární žánry, avšak jeho dominantou je vždy jakýsi dramatický duktus, odkaz k dialogické podstatě existence. I tím se autoři…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Zdena Bratršovská, František Hrdlička
Výběr knih vydavatele Milan Hodek

Zobrazit všechny knihy vydavatele Milan Hodek
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.