Pachinko

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 325 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pachinko koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pachinko koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Není skladem

Pachinko koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
658 Kč
Není skladem

Krátký popis
'This is a captivating book ... Min Jin Lee's novel takes us through four generations and each character's search for identity and success. It's a powerful story about resilience and compassion' BARACK OBAMA. Yeongdo, Korea 1911. In a small fishing village on the banks of the East Sea, a club…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pachinko je 412 Kč

Výběr knih autora Min Jin Lee

Zobrazit všechny knihy autora Min Jin Lee
Výběr knih vydavatele Head of Zeus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Head of Zeus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.