Pacient

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 266 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pacient koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pacient koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pacient koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pacient koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
418 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Aby zistil pravdu, musí sa vzdať rozumu. Pred rokom zmizol malý Max Berkhoff a jeho otec Till Berkhoff odvtedy prežíva nočnú moru. Všetky indície vedú jedným smerom, atak polícia dospeje kzáveru, že Maxa uniesol sériový vrah Guido Tamnitz, a uzavrie pátranie po zmiznutom dieťati. Maxovmu otcovi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pacient je 321 Kč

Výběr knih autora Sebastian Fitzek

Zobrazit všechny knihy autora Sebastian Fitzek
Výběr knih vydavatele Tatran

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tatran
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.