Pád Gondolinu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pád Gondolinu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pád Gondolinu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád Gondolinu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád Gondolinu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
313 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád Gondolinu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád Gondolinu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtenáři Hobita a Pána prstenů vědí, že J. R. R. Tolkien zasadil tyto příběhy do propracovaného světa, jehož kořeny sahají do mnohem hlubší minulosti. Některé příběhy z dávnověku jeho světa známe díky úsilí Christophera Tolkiena, který otcovy příběhy rekonstruuje z rukopisných verzí. Po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pád Gondolinu je 303 Kč

Výběr knih autora J. R. R. Tolkien

Zobrazit všechny knihy autora J. R. R. Tolkien
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.