Pád králu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pád králu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád králu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
411 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pád králu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Pád králu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
335 Kč
Není skladem

Pád králu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
376 Kč
Není skladem

Krátký popis
Závěrečná kniha trilogie Trója. Ve svém vrcholném díle završuje legendární spisovatel David Gemmell osudy králů, vojáků i prostých lidí v mýtické době hrdinů, intrik a slavných bitev.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pád králu je 359 Kč

Výběr knih autora David Gemmell

Zobrazit všechny knihy autora David Gemmell
Výběr knih vydavatele Perseus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Perseus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.