Pain Killer

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pain Killer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pain Killer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pain Killer koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pain Killer koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Pain Killer koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Part thriller, part medical detective story, this is the origin story of the opioid crisis in America and a rollicking insight into the ways of big pharma and the greed of business that fuelled a national tragedy.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pain Killer je 313 Kč

Výběr knih vydavatele Sceptre

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sceptre
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.