Pandy the Panda - 1 Activity Book

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pandy the Panda - 1 Activity Book koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
145 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Pandy the Panda - 1 Activity Book - Lauder Nina;Villarroel Magaly. Pandy the Panda is a three-level course for pre-school children aged between 3 and 5 which offers a wide range of materials to ensure enjoyable lessons for very young learners. Pupil’s Book + Audio CD • Highly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pandy the Panda - 1 Activity Book je 145 Kč

Výběr knih autorů Nina Lauder , Magaly Villarroel

Zobrazit všechny knihy autora Nina Lauder, Magaly Villarroel
Výběr knih vydavatele ELI s.r.l.

Zobrazit všechny knihy vydavatele ELI s.r.l.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.