Panny a labutě - Umění ve veřejném prostoru a v architektuře Českých Budějovic z let 1948-1989

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Panny a labutě - Umění ve veřejném prostoru a v architektuře Českých Budějovic z let 1948-1989 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Panny a labutě - Umění ve veřejném prostoru a v architektuře Českých Budějovic z let 1948-1989 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Panny a labutě - Umění ve veřejném prostoru a v architektuře Českých Budějovic z let 1948-1989 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Panny a labutě - Umění ve veřejném prostoru a v architektuře Českých Budějovic z let 1948-1989 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Panny a labutě - Umění ve veřejném prostoru a v architektuře Českých Budějovic z let 1948-1989 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Panny a labutě: Umění ve veřejném prostoru a v architektuře Českých Budějovic z let 1948—1989 představuje výběr uměleckých děl umístěných ve významných architektonických dílech, v interiéru i v exteriéru, a na náměstích, ve veřejných parcích a prostranstvích. Jejich autory a autorkami…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Panny a labutě - Umění ve veřejném prostoru a v architektuře Českých Budějovic z let 1948-1989 je 252 Kč

Výběr knih autorů Anna Novotná , Anna Ženíšková

Zobrazit všechny knihy autora Anna Novotná, Anna Ženíšková
Výběr knih vydavatele Pravý úhel

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pravý úhel
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.