Aby po nás něco zůstalo: Zpověď novodobých zámeckých pánů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 340 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aby po nás něco zůstalo: Zpověď novodobých zámeckých pánů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aby po nás něco zůstalo: Zpověď novodobých zámeckých pánů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aby po nás něco zůstalo: Zpověď novodobých zámeckých pánů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aby po nás něco zůstalo: Zpověď novodobých zámeckých pánů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aby po nás něco zůstalo: Zpověď novodobých zámeckých pánů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
„Zámek, ten vás vychová! Ten z vás udělá úplně jinýho člověka.“ Jiří Češka, Zbenice „Je to jako v životě, máte periody, kdy jste nahoře nebo kdy jste dole, a říkáte si: Tady stojí barák, do kterýho jsem nacpal tolik, že mám v kapse jenom desetikorunu a nemám na to, abych synovi koupil něco do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aby po nás něco zůstalo: Zpověď novodobých zámeckých pánů je 461 Kč

Výběr knih autorů Anna Novotná , Kateřina Sýsová

Zobrazit všechny knihy autora Anna Novotná, Kateřina Sýsová
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.