Panorama francophone 1 Workbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 281 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Panorama francophone 1 Workbook koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
This workbook provides students with extra practice as they explore the five themes from the new IB Diploma Language ab initio guide (first examination 2020): identities, experiences, human ingenuity, social organisation and sharing the planet. It helps students further develop their French…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Panorama francophone 1 Workbook je 281 Kč

Výběr knih autorů Daniele Bourdais , Sue Finnie

Zobrazit všechny knihy autora Daniele Bourdais, Sue Finnie
Výběr knih vydavatele Cambridge

Zobrazit všechny knihy vydavatele Cambridge
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.