Papežství a fenomén ultramontanismu v českých zemích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 626 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Papežství a fenomén ultramontanismu v českých zemích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
batelného vlivu římského papeže i „za horami“ (ultra montes, tedy za Alpami). Kniha soustavně analyzuje obraz papeže ve zdejším českém i německém jazykovém prostředí, a to jak v katolické církvi, tak v nekatolickém a občanském prostředí vůbec.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Papežství a fenomén ultramontanismu v českých zemích je 626 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Kunštát, Lukáš Fasora, Tomáš W. Pavlíček
Výběr knih vydavatele Masarykův ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Masarykův ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.