Hledání centra. Vědecké a vzdělávací instituce Němců v Čechách v 19. a první polovině 20. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 247 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hledání centra. Vědecké a vzdělávací instituce Němců v Čechách v 19. a první polovině 20. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
247 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kolektivní monografie prezentuje komplexní problematiku německých vědeckých a vzdělávacích institucí v Čechách v 19. a první polovině 20. století.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hledání centra. Vědecké a vzdělávací instituce Němců v Čechách v 19. a první polovině 20. století je 247 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miroslav Kunštát, Kristina Kaiserová
Výběr knih vydavatele Albis International

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albis International
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.