Pár poznámok o smútku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 215 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pár poznámok o smútku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pár poznámok o smútku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Láska. Strata. Hľadanie. To všetko so sebou prináša smrť niekoho blízkeho. Akeď je tým blízkym nekonečne milovaný otec, všetko sa ešte umocňuje, všetko je ešte náročnejšie. Toto je najosobnejší text obľúbenej Chimamandy Ngozi Adichie! Keď prišla pandémia COVID-19, počas spoločných videohovorov…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pár poznámok o smútku je 224 Kč

Výběr knih autora Chimamanda Ngozi Adichie

Zobrazit všechny knihy autora Chimamanda Ngozi Adichie
Výběr knih vydavatele Absynt

Zobrazit všechny knihy vydavatele Absynt
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.