Pásavec, Zajac a záhadná Plameniačka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 218 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pásavec, Zajac a záhadná Plameniačka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pásavec, Zajac a záhadná Plameniačka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Známy britský autor detskej literatúry Jeremy Strong, ktorý má na konte už vyše sto kníh a získal mnoho literárnych ocenení, prichádza s treťou časťou príbehov zo života priateľov Pásavca a Zajaca z Veľkého lesa. Naši starí známi si spokojne nažívajú v domčeku na okraji Veľkého lesa. Ich život…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pásavec, Zajac a záhadná Plameniačka je 246 Kč

Výběr knih autora Jeremy Strong

Zobrazit všechny knihy autora Jeremy Strong
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.