Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 210 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
210 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis

Uprostřed lesa žijí dva kamarádi - Zajíc a Pásovec. Pásovec nadevše zbožňuje sýrové sendviče a Zajíc zase hrozně rád hraje na tubu, ze které vyletují nejrůznější věci. Když se jednoho dne do lesa přistěhuje Medvěd (z rodu medvědů ledních), který má poněkud hlučný koníček, Zajíc je z toho…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pásovec, Zajíc a příliš hlučný medvěd je 243 Kč

Výběr knih autora Jeremy Strong

Zobrazit všechny knihy autora Jeremy Strong
Výběr knih vydavatele Brio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Brio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.