Pasažér

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 373 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pasažér koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Pasažér koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pasažér koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
473 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pasažér koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pasažér koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
439 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pasažér koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
448 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pasažér koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po dlouhých šestnácti letech, jež uplynuly od vydání jeho světového bestselleru Cesta, se žijící klasik americké literatury Cormac McCarthy vrací na scénu s novým dílem. Jeho román Pasažér se odehrává v roce 1980 a sleduje osudy záchranáře Bobbyho Westerna, který se z člunu pobřežní hlídky vrhá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pasažér je 426 Kč

Výběr knih autora Cormac McCarthy

Zobrazit všechny knihy autora Cormac McCarthy
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.