Passions in Death: An Eve Dallas thriller (In Death 59)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Passions in Death: An Eve Dallas thriller (In Death 59) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
650 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Passions in Death: An Eve Dallas thriller (In Death 59) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Passions in Death: An Eve Dallas thriller (In Death 59) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Passions in Death: An Eve Dallas thriller (In Death 59) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
540 Kč
Není skladem

Krátký popis
The brand-new crime thriller from Sunday Times bestselling author, J, D. Robb. Keep your friends close and your enemies closerOn a hot August night, Lt. Eve Dallas is called to a downtown club, where a joint bachelorette party full of love, friendship and laughter has taken a darker turn and…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Passions in Death: An Eve Dallas thriller (In Death 59) je 497 Kč

Výběr knih autora J.D. Robb

Zobrazit všechny knihy autora J.D. Robb
Výběr knih vydavatele Little, Brown and Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown and Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.