Past Lying: The twisty new Karen Pirie thriller, now a major ITV series

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Past Lying: The twisty new Karen Pirie thriller, now a major ITV series koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Past Lying: The twisty new Karen Pirie thriller, now a major ITV series koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Past Lying: The twisty new Karen Pirie thriller, now a major ITV series koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Past Lying: The twisty new Karen Pirie thriller, now a major ITV series koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
KAREN PIRIE RETURNS. A MASTERFUL THRILLER BY THE NO.1 SUNDAY TIMES BESTSELLER VAL MCDERMID__________Edinburgh, haunted by the ghosts of its many writers, is also the cold case beat of DCI Karen Pirie. So she shouldn't be surprised when an author's manuscript appears to be a blueprint for an…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Past Lying: The twisty new Karen Pirie thriller, now a major ITV series je 241 Kč

Výběr knih autora Val McDermid

Zobrazit všechny knihy autora Val McDermid
Výběr knih vydavatele Little Brown Book Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little Brown Book Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.