Patnáctiletý kapitán - Světová četba pro školáky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Patnáctiletý kapitán - Světová četba pro školáky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Patnáctiletý kapitán - Světová četba pro školáky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
143 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Patnáctiletý kapitán - Světová četba pro školáky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Patnáctiletý kapitán - Světová četba pro školáky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
135 Kč
Není skladem

Patnáctiletý kapitán - Světová četba pro školáky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Světová četba pro školáky je edice bohatě ilustrovaných, citlivě převyprávěných a zkrácených děl světové literatury.Dick Sand je plavčíkem na velrybářské lodi Poutník, která veze pasažéry: manželku majitele lodi, jejího syna a jejího bratrance entomologa z Nového Zélandu do San Franciska. Při…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Patnáctiletý kapitán - Světová četba pro školáky je 144 Kč

Výběr knih autora Jules Verne

Zobrazit všechny knihy autora Jules Verne
Výběr knih vydavatele SUN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SUN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.