Goldilocks and the Three Bears

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Goldilocks and the Three Bears koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Goldilocks and the Three Bears koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Goldilocks and the Three Bears koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Usborne.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Goldilocks and the Three Bears je 272 Kč

Výběr knih autora Anna Milbourne

Zobrazit všechny knihy autora Anna Milbourne
Výběr knih vydavatele Usborne Publishing Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Usborne Publishing Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.